Причини розміщення реклами в Google Ads

На відміну від безлічі популярних маркетингових тактик у цифровому світі, реклама не безкоштовна. Ви можете розміщувати публікації в соціальних мережах, створювати бренд і спілкуватися з людьми, які впливають на потенційних клієнтів, не витрачаючи ні копійки (але час, який як відомо - гроші). Ви можете писати новий вміст і залучати звичайний пошуковий трафік, навіть не знімаючи кредитну картку і не сплачуючи великих рахунків. Ви можете безкоштовно створювати нові відео YouTube та створювати гіперзалучену аудиторію.


Але за рекламу треба завжди платити. І гроші можна втратити всього за кілька днів або тижнів.

Проте, хоча це пов’язано з ризиком як для вашого часу та грошей, Google Ads того варте.

Ось головні причини, чому ви повинні розміщувати рекламу в Google.

Причина №1. Google є найпопулярнішою пошуковою мережею і забезпечує високу середню рентабельність інвестицій

Google домінує майже в усіх аспектах онлайнового світу. Навіть у повсякденному житті в автономному режимі майже неможливо прожити жодного дня, не сказавши (або не почувши, як хтось каже) «просто в Google». Коли справа доходить до інших пошукових систем, вони просто не порівнюються з точки зору кількості користувачів і улюбленого успіху.


За даними Net MarketShare, Google домінує на ринку пошукових систем із понад 72% користувачів у всьому світі. Це, безумовно, найпоширеніша пошукова система на ринку, яка домінує над такими конкурентами, як Bing і Yahoo. І коли справа доходить до реклами, якщо ви не є великою корпорацією, яка продає продукти, які сподобаються будь-кому, вам потрібна платформа, яка охоплює навіть найбільш сегментовану та специфічну аудиторію. Ніщо не зрівняється з Google, коли справа доходить до цього.

Google не тільки чудово підходить для охоплення вашої цільової аудиторії та широкого спектру демографічних даних, але також чудово підходить для отримання високої рентабельності ваших інвестицій. Згідно з дослідженнями Google та їх звітом про економічний вплив, рекламодавці на платформі в середньому зароблятимуть 2 долари США за кожен витрачений долар. Це в середньому подвоює ваші інвестиції.

Причина №2. Google Ads має різноманітні варіанти реклами, щоб відповідати будь-якій бізнес-моделі та цілям

Завдяки різноманітним функціям Ґуґл будь-який бізнес у будь-якій галузі може досягти успіху. Хочете використовувати текстові оголошення в результатах пошуку Google? Без проблем. Ви можете запустити оголошення в пошуковій мережі за лічені секунди. Хочете показати свою місцеву компанію на Картах Google? Ви також можете легко це зробити. Вмієте створювати відео, які демонструють ваш бізнес? Рекламуйте за допомогою Google на YouTube:

Варіанти практично нескінченні. Ви можете запускати кампанії, використовуючи:

  • Gmail
  • YouTube
  • Результати пошуку Google
  • карти
  • Партнерські веб-сайти
  • Завантаження мобільних додатків
  • Тільки телефонний дзвінок

… і більше.


За допомогою ремаркетингу ви можете повернути людей, які не купували у вас з першого разу. Наприклад, якщо вони натискають вашу рекламу, але не купують або не заповнюють форму, ви можете легко запустити нову кампанію, націлену на цих конкретних користувачів.


Коротше кажучи: Google Ads може бути успішним для будь-якого типу бізнесу.

Причина №3. Google Ads забезпечує швидкі продажі з меншою кількістю роботи

Соціальні мережі вимагають від вас починати з нічого. Немає підписників, ніхто не ділиться, не ставить лайки чи ретвіти. Збільшити кількість підписників у соціальних мережах та налагодити активну та послідовну взаємодію вкрай важко. Якщо у вас вже немає підписників або дуже популярного сайту, для створення соціального залучення потрібні місяці, якщо не роки.

Подібним чином, SEO — це не хак за одну ніч чи якась випадкова підказка щодо зростання. Це маркетингова тактика, для реалізації якої потрібні місяці. Вам потрібно знайти ключові слова, створити контент, оптимізувати весь свій сайт і все, що ви будете робити в майбутньому. Навіть тоді ви конкуруєте з тисячами інших компаній за те саме ключове слово. Ваш вміст має бути на вищому рівні, мати масу лінків і зворотних посилань і постійно оновлюватися. І тільки після того, як ви це зробите, ви зможете очікувати помітних результатів, можливо, через півроку-рік. Суть полягає в тому, що більшість тактик цифрового маркетингу не досягають успіху за одну ніч.


Але є один гігантський виняток: маркетинг із оплатою за клік за допомогою Google Ads. За лічені хвилини ви можете запустити кампанію Google Ads і створити реальні продажі. Завдяки Google Ads продажі можуть прийти миттєво, коли починається кампанія.


Як? Через наміри шукачів. Як працюють наміри в Google Ads?

По суті, намір шукача можна визначити, досліджуючи ключові слова. Наприклад, якщо хтось шукає «як вибрати телефон», він, ймовірно, ще не готовий купувати, чи не так? Це ключове слово вказує на те, що він хоче порівнювати продукти, а не купувати їх.

Але «телефон з 5G» — це ключова фраза з точнішою ціллю, яка вказує на те, що потенційний клієнт близький до покупки. Ця пошукова фраза свідчить про те, що користувач зробив своє дослідження. Він знаю, чого хоче.


І згідно з останніми дослідженнями, ключові слова з точним кінцевим наміром майже завжди обумовлені кліками на рекламних оголошеннях, а не звичайним пошуком! Це означає, що орієнтація вашої стратегії SEO на ключові слова, які не передбачають купівлю, нічого не дасть.

Для цього потрібен Google Ads. За допомогою призначення ставок для ключових слів у Google Ads ви знаєте, які ключові слова сприятимуть майже миттєвим продажам.


За допомогою SEO вам потрібно створити воронку, щоб врахувати шлях покупця. Ви повинні спланувати вміст, ключові слова та лід-магніти, щоб вести їх вниз по воронці та «розігрівати» їх для перетворення в покупців.


Але за допомогою Google Ads ви можете отримати вигоду з пошуків, які вже є низькими у воронці. Наприклад: сантехнік біля мене. Ви можете бути впевнені, що людині, яка шукає сантехніка, він потрібен якомога швидше. Рейтинг вашого оголошення №1 гарантує, що ви першим привернете увагу потенційного покупця, і ймовірно, зробите продаж, навіть не спілкуючись з ними раніше. У цьому сила намірів у Google Ads.


Все, що вам потрібно, це реклама та високоякісна цільова сторінка, щоб збільшити продажі. Це набагато менше роботи, ніж створення контенту та планування стратегії SEO.


Згідно досліджень, публікації з контент-маркетингу, які стимулюють органічний трафік, мають містити близько 2000 слів, щоб отримати перше місце. Це означає, що ваша стандартна публікація в блозі з 2000 слів, яку необхідно ранжувати на першій сторінці, займе у вас шість годин на написання. І те, що ви пишете контент, не означає, що ви займете перше місце. Кожен пише контент. Щодня публікуються мільйони дописів. Вам також потрібні соціальні ресурси, зворотні посилання та багато іншого. Усе це жазливо важко отримати.


Суть: PPC в Google Ads може генерувати продажі набагато швидше, ніж SEO. Хоча обидві стратегії чудові, SEO займає більше часу.


Хочете швидкого продажу? Настав час використовувати Google Ads.

30.06.2021 10:49
Давайте обговоримо Ваш проєкт

Ім'я

Email
Телефон

Ваше повідомлення

Зв'язатися з нами в соціальних мережах:
Svit One - tools for business Made in Svit