Чому потрібен сайт


Згідно з дослідженнями, 75% споживачів зізналися, що судять про компанію за дизайном сайту.


Електронна пошта, веб-сайт і соціальні медіа – це три найпопулярніші маркетингові інструменти, які використовуються малими підприємствами: 54% використовують електронну пошту, 51% використовують веб-сайт і 48% використовують соціальні мережі.


Переваги сайту

Це віртуальна домівка

Веб-сайт – це двері, вітальний килимок для бізнесу. Це ваша вітрина. Він покаже вашій аудиторії, що ви дійсно існуєте. Створення центрального місця для зберігання вашої адреси, вашого номера телефону, контактної форми, списку продуктів/послуг, цін тощо. Сайт відкриває двері для людей, які шукають вашу компанію в Інтернеті.

Надійність, довіра та авторитет

Однією з головних причин, чому ви повинні мати веб-сайт для свого бізнесу, є підвищення довіри до вашої компанії. Сьогодні 90% людей перевіряють в Google, перш ніж зробити вибір, і люди очікують знайти веб-сайт вашого бізнесу. Відсутність сайту (або застарілий сайт) створює сумніви та підриває довіру до вашого бізнесу. Швидше за все у вас є конкуренти. Одним зі способів виділитися є створення веб-сайту, який добре виглядає та чітко передає якісну інформацію вашим споживачам.


Компанії без сайту також можуть вважатися застарілими, особливо для тих, хто виріс в Інтернеті.


Наявність веб-сайту – це можливість справити чудове перше враження та дати людям впевненість, що ви реальна компанія, адже клієнти очікують, що справжні, надійні компанії мають веб-сайт. Сайт створює довіру та авторитет у свідомості споживачів.

Впізнаваність бренду

Веб-сайт допомагає підвищити впізнаваність бренду та продемонструвати ваш бренд потенційним клієнтам. Це допомагає створити свій імідж. Чітко визначивши хто ви, що ви з себе представляєте і за що виступаєте, ви підвищуєте ймовірність покупок у вас.


Це також те, що може виділити вас серед ваших конкурентів. Без веб-сайту люди не можуть легко знайти якісну та надійну інформацію про ваш бізнес. Маючи веб-сайт ви контролюєте свою ідентичність в Інтернеті. Якщо ви створюєте власний веб-сайт, ви можете бути певним, що ваш бренд і повідомлення зображені в гарному світлі.


Незалежно від того, продає ваш веб-сайт продукт чи ні, ви повинні постійно підтримувати імідж свого бренду.

Потенційні покупці (Ліди), збільшення продажів

Можливо, одна з найбільш привабливих причин мати вебсайт для свого бізнесу полягає в тому, що він може допомогти залучити більше потенційних клієнтів і збільшити продажі. Вебсайт повинен продавати продукт.


Коли люди знайдуть вас в Інтернеті, зацікавляться вашим продуктом чи послугою та захочуть дізнатися більше, вони знатимуть, як зв’язатися з вами завдяки інформації на вашому вебсайті, що дає вам можливість збільшити продажі. Вебсайт є найкращим способом для споживача зібрати інформацію про бізнес. Незважаючи на те, що вебсайти коштують грошей, при правильному використанні вони окуповують витрати. В порівнянні зі створенням фізичного магазину вартість сайту може бути мінімальною.


Під час пандемії це може бути єдиним способом, через який потенційні клієнти знайдуть вас. Крім того, є такі клієнти, яким подобається робити покупки з дому. Компанії без присутності в Інтернеті не зможуть отримати цих клієнтів.


Зрештою це найважливіша мета вебсайту — допомогти збільшити продажі. Якщо ваш вебсайт налаштований належним чином, він проводить потенційних клієнтів через весь «процес покупки», і в кінці вони зазвичай виконують бажаний заклик до дії (купіть зараз, заповніть електронну форму або зателефонуйте).

Органічний трафік

Люди повинні знайти вас у Google. Ефективна присутність в Інтернеті надасть вам додаткове охоплення та видимість. Коли ви присутні в Інтернеті та маєте оптимізований веб-сайт, у вас є шанс з’явитися в результатах пошуку. Це означає, що коли люди шукають продукт чи послугу, є ймовірність, що ваш веб-сайт з’явиться в результатах і шукачі (вважайте дуже мотивовані покупці) перейдуть до вас. Це дає вам можливість збільшити свою клієнтську базу.

Комунікація

Сайт допомагає клієнтам знаходити корисну інформацію без необхідності контактувати. Сайт допомагає демонструвати ваші товари та послуги. На сайті можна розмістити різноманітну довідкову інформацію. Це ваша цифрова рекламна брошура. Він має інформаційний характер, пропонуючи людям уявлення про те, хто ви є, чим ви відрізняєтесь, і що ви надаєте чи продаєте. У кращому випадку вебсайт може створити спільноту, зв’язок і лояльність, якщо вміст буде свіжим і привабливим. Все це в кінцевому підсумку забезпечує кращий досвід користувача.

Економія часу та ресурсів

Багато компаній отримують дзвінки від потенційних або наявних клієнтів, які ставлять прості запитання, наприклад про місцезнаходження та години роботи. Якщо ви пропустите дзвінок, клієнт залишається незадоволеним. Дзвінки також можуть відвернути ваших співробітників від зосередження на найважливіших частинах вашого бізнесу. Наявність веб-сайту може зменшити кількість отриманих дзвінків, а також підвищити продуктивність співробітників. Поширені запитання – це найбільш часто використовуваний засіб для економії ресурсів. На веб-сайті надаються відповіді на всі часті питання клієнтів, що заощаджує ваш час і ресурси, а також надає клієнтам точну та актуальну інформацію. Тож сайт допомагає клієнтам знаходити корисну інформацію без необхідності дзвонити.

Розширення охоплення: 24/7 та фізичне розташування

Ваш вебсайт відкритий 24 години на добу, 7 днів на тиждень, рекламуючи ваші продукти та послуги. Інтернет-ринок великий, при правильному спрямуванні ваш вебсайт може охопити велику аудиторію.


Сайт розширює ваше фізичне розташування. Ваша присутність, як правило, обмежена тим, де ви перебуваєте. За допомогою вебсайту ви можете охопити людей в інших містах чи країнах. Деякі з цих людей можуть стати клієнтами, інвесторами або постачальниками; і вони ніколи б вас не знайшли, якби у вас не було вебсайту.

Оновлення та оголошення

Оскільки ваш вебсайт працює цілодобово, без вихідних, можна легко публікувати оновлення та оголошення своїм клієнтам. Це найпростіший спосіб інформувати клієнтів про те, що робить бізнес і що він планує на майбутнє. Це чудовий спосіб залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами.

Цифровий маркетинг

Якщо ви плануєте використовувати цифровий маркетинг для збільшення кількості потенційних клієнтів і розвитку свого бізнесу, вам, ймовірно, захочеться залучити трафік на вебсайт або на цільову сторінку. Маючи сайт, можна використовувати історичні дані для кращого націлювання на найбільш охочих клієнтів. Це те, що не можна налаштувати заднім числом, тому краще запустити свій вебсайт раніше, навіть якщо ви зараз не плануєте використовувати рекламу.

Усі ваші конкуренти вже мають веб-сайт

Ви не один у цьому бізнесі. Зараз тисячі компаній пропонують ті самі товари та послуги, що й ви, і більшість із них матиме власні вебсайти.

Сайт дозволяє вам конкурувати. Якщо ви не в Інтернеті в наші дні, ви не конкурентоспроможні, і ви втратите навіть лояльних клієнтів.

І якщо зважити всі моменти, які тут розглядаються, ваші конкуренти вже мають переваги. Вони здаються більш надійними на ринку, вони вже встановили свій початковий рівень довіри серед публіки, демонструють свої продукти/послуги, а також отримують вигоду від пошуку в Google.


Недоліки сайту

Вартість

Вебсайти не є абсолютно безкоштовною послугою. Для створення вебсайту потрібно найняти професіонала, якому треба оплачувати роботу. Крім того, компанії повинні витрачати кошти на вебхостинг і домен. Це не одноразові платежі, потрібно вносити плату щороку. Існують також інші непрямі витрати, такі як підключення до Інтернету, комп’ютерні системи тощо.

Додаткова робота

Безумовно, мати вебсайт набагато важче, ніж не мати його! В ідеалі ви повинні вести блоґ, щоб зарекомендувати себе як лідер або експерт у своїй галузі, і ви маєте слідкувати, щоб зображення, адреси та інша інформація на вашому сайті завжди були актуальні. Це додаткова робота на додаток до ведення вашого бізнесу.


Вердикт

Вам (дуже ймовірно) потрібен веб-сайт

Навіть якщо ви не маєте онлайн-бізнесу, а ведете лише звичайний бізнес, який обслуговує місцевих клієнтів, веб-сайт все одно може допомогти вашому бізнесу. Будь-який бізнес, який намагається зробити собі ім’я на сучасному ринку, повинен мати веб-сайт.


Веб-сайти сьогодні стали важливими для бізнесу. Ми наполегливо рекомендуємо створити його, якщо ви ще цього не зробили. Ви можете покращити його з часом, але головне — почати.


Щоб розробити професійний веб-сайт для вашого бізнесу та оптимізувати його для пошукових систем, потрібен досвід. Ви можете співпрацювати з досвідченими дизайнерами та розробниками веб-сайтів, щоб створити ефективний веб-сайт.


Zona Digital — це професійна компанія з веб-дизайну та розробки в Україні. Ми пропонуємо нашим клієнтам комплексні та економічно ефективні веб-рішення, що дають їм змогу використовувати широкий доступ до Інтернету.

27.03.2021 10:38
Давайте обговоримо Ваш проєкт

Ім'я

Email
Телефон

Ваше повідомлення

Зв'язатися з нами в соціальних мережах:
Svit One - tools for business Made in Svit